• BNP Paribas Cardif je pobočkou spoločnosti BNP Paribas

 

  • Skupina má vysoké hodnotenie v troch kľúčových aktivitách: retailové bankovníctvo, investičné riešenia a firemné a investičné bankovníctvo

 

  • V aktivitách firemného a investičného bankovníctva a investičných riešeniach sa spoločnosť BNP Paribas v Európe nachádza na najvyšších pozíciách


   BNP1

 

 

Obchodné činnosti

 

 

Úspory

Spoločnosť BNP Paribas Cardif predáva riešenia zamerané na úspory, ktoré zákazníkom umožňujú akumulovať a zvyšovať kapitál alebo sa pripraviť na dôchodok. Tieto riešenia  zahŕňajú produkty, akými sú garantovaný kapitál, multifond alebo kapitálové poistenie.

 

Ochrana

Okrem poistenia dlžníkov, kde je spoločnosť svetovým lídrom, rozšírila spoločnosť BNP Paribas Cardif škálu riešení poistení zameraných na ochranu o zdravotné poistenie, ochranu rozpočtu, príjmu, platobnej karty a majetku, rozšírenú záruku, jednotlivca, škody na majetku, asistenciu, atď.

 

Tri distribučné kanály

Kanál retailového bankovníctva

Kanál retailového bankovníctva sleduje distribúciu produktov prostredníctvom siete retailového bankovníctva spoločnosti BNP Paribas. Spolupracuje s retailovým bankovníctvom a privátnym bankovníctvom BNP Paribas vo Francúzsku, BNL v Taliansku, BNP Paribas Fortis v Belgicku, Luxembursku a Poľsku, TEB v Turecku a UkrSibbank na Ukrajine. Kanál retailového bankovníctva predstavuje 80% aktív v naakumulovaných úsporách  spoločnosti BNP Paribas Cardif.

 

Partnerský kanál

Cieľom spoločnosti BNP Paribas Cardif je stať sa globálnym kritériom dokonalosti pre poisťovnícke partnerstvo. Spolupracuje s poprednými distribučnými partnermi po celom svete vrátane bánk, spotrebiteľských kreditných spoločností, financujúcich pobočiek automobilových výrobcov a maloobchodných reťazcov. Partnerský kanál zaznamenáva obrovský nárast a v súčasnosti predstavuje 68% nakumulovaných ochranných aktív.

 

Digitálny kanál a kanál agentov

Tento kanál posilňuje digitálnu odbornosť spoločnosti NHP Paribas Cardif, ktorá je základným komponentom v distribučných stratégiách svojich partnerov, a tiež obchodné aktivity s poistnými agentmi. Toto je strategický segment v Belgicku, Holandsku a vo Veľkej Británii.

 

Encadré ou Exergue

Rovnováha 50 / 50

  •  Medzi internými partnermi skupiny BNP Paribas aexternými partnermi
  •  Medzi Francúzskom a medzinárodnými trhmi
  •  Medzi úsporami a ochranou